Toen hebben we besloten om gewoon te beginnen. We hebben alle inhoud bij elkaar geharkt die we wilde vertellen, daar een simpel design omheen gebouwd en deze online geplaatst. "Het fine-tunen komt nog wel", was de gedachte.
Een van de grote voordelen van online werken is dat wijzigingen snel doorgevoerd kunnen worden. Bezoekers van een website hoeven niet eerst software te updaten voordat wijzigingen te zien zijn. Een wijziging aanbrengen op de server en iedereen die opnieuw op een website of webapplicatie komt heeft direct de laatste versie.
Veel bezoekers viel niet direct op dat ze op onze website zaten. De "projecten carrousel" eist veel ruimte op en trekt enorm de aandacht. Ook bleef de eerste afbeelding van ING te lang staan doordat er een afbeelding uit de carrousel is gehaald. Dat is in ieder geval gefixed.
Het was ook niet direct duidelijk wat we als Interactive Studios doen. Dat vertellen we nu in 9 woorden bovenaan de pagina.

Om duidelijk te maken op welke site je bent aangekomen is het logo ook groter gemaakt.
Op de vervolg pagina's hebben we de tekst stijl aangepast aan die van ons Interactive Studios blog. Het blog leest toch een stuk fijner met de grotere tekst en grote heldere koppen. Ook de duidelijkere link stijl is in de website doorgevoerd.
Natuurlijk willen we onze eigen website nog verder verbeteren. Het kan immers zo makkelijk op het web!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten