Den Bosch in rijdend kwam ik bovenstaande slogan van Tele2 tegen op een billboard. Ik heb geen ervaring met hun service, dus weet niet of ze hun woord waarmaken, maar de slogan legt wel de vinger op de zere plek bij veel grote bedrijven. De service laat het vaak afweten.
Kleine bedrijven hebben het hier makkelijker. Bij ons wordt de telefoon niet opgepakt door een service medewerker, maar door iemand die echt aan de producten werkt. En kan deze persoon je niet helpen, dan ben je hooguit één keer doorverbinden verwijderd van iemand die je wel kan helpen.
Bij de grote bedrijven is het al een wonder als je überhaupt geholpen wordt. Het verwachtingspatroon is dat service lang duurt en vaak zonder resultaat. Volgens ons hoeft dit niet.
Een bedrijf wat echt bekend is geworden om zijn service is Zappos, een Amerikaans bedrijf wat online schoenen en kleding verkoopt. Ze maken dan ook vele reclame spots die om hun service draaien.
Ga direct naar
Leren en Werken registratiesysteem Online samenwerking Webshop met iDeal betalingen Online studentenonderzoek Online uren registratie Online project management Leren en werken urenregistratie Online samenwerkenProducten
Interactive Content Manager Interactive Interviewer Online samenwerking: Interactive Project Interactive Webshop Interactive Mailinglist Interactive CRM Interactive Intranet / Extranet Interactive FAQDiensten
Custom software Vormgeving Flash Zoekmachine optimalisatie (SEO) Huisstijl en concept TekstontwerpContact
Interactive Studios BVReitscheweg 37
5232 BX 's-Hertogenbosch
T: 073 6446069
E: info@interactivestudios.nl
Twitter: @interactive_nl
Geen opmerkingen:
Een reactie posten